Omtenta & Simning

Halloj!! Idag på morgonen hade jag min omtenta, jag hade pluggat alldeles för lite men denna gång kändes det ändå bättre då frågorna denna gång var mer relevanta till vad vi har gjort och läst i kursen enligt mig och även inom tidigare kurser. Den förra tentan innehöll begrepp och ord jag inte ens kände igen eller förstod. Direkt efter omtentan åkte jag och simmade några längder. Jag tror inte jag varit och simmat på badet sedan 2:an på gymnasiet, vilket är ett tag sedan. Det kändes verkligen skönt även om jag var lite seg, till veckan har jag också tänkt planera in någon tur till badhuset för att simma lite mer. Gäller att passa på innan skolan drar igång på riktigt! ;) De resterande timmarna av denna dag har jag inte spenderat till något speciellt. 
 
 

Kommentera här: