- Dreams and reality -

Halloj, nu har jag äntligen fått helg, det känns så underbart skönt speciellt eftersom jag har jobbat enda sedan förra fredagen till idag och haft två arbetspass till klockan 22.00 i rad. Idag har varit en tuff dag, haft ont i bena och även magen och kan inte slappna av, känner mig spänd hela tiden inför allt som jag måste göra och alla tankar. Det är för mycket nu. I normala fall borde inte allt det här vara jobbigt men just nu är det helt enkelt för mycket och känner att verkligheten styr för mycket. 
 
Kvällen spenderas med kladdkaka, plugg, kaffe och musik. Jag ska nu återvända till pluggandet och verkligheten även om jag hellre skulle vilja vara i drömmarnas värld och skriva på mina berättelser eller ligga och läsa men verkligheten är viktigare och måste välja den i första hand nu. 
 
 
 

Kommentera här: