Mitt Bloggande är som Sims

Halloj! Nu är jag tillbaka för en kort period,en vecka.Jag slutade att jobba för några dagar sedan och har nu en veckas "ledigt" innan jag drar iväg med några från klassen och gör en studieresa. Jag har insett att mitt bloggande är som att spela Sims för mig. Jag vill blogga men gör det inte, när jag väl bloggar blir det en del inlägg och sedan inga alls, när jag loggar in och kollar mina inlägg vill jag rensa bort dem och börja om på nytt, precis som med Sims. Jag kommer därför göra så att jag faktiskt spar mina gamla inlägg som omväxling, lägger in lite inlägg nu och återkommer i augusti när jag kommit hem från studieresan. Fram tills jag åker har jag en exakt vecka på mig att plugga inför en omtenta, förberedda mig själv, saker och skolmaterial inför studieresan och föröska njuta av lite ledighet och självklart tillbringa en massa tid med Nelzon. Det positiva med ledighet även om jag har fullt upp är att tankarna börjar rulla på som vanligt och är inte bara fast inom den typiska jobb rytmen; sova, äta, jobba, äta och sova. 
 
Mitt fotointresse har till och med kommit tillbaka nu under min lilla ledighet, vilket är fantastiskt och speciellt inför studieresan då min kära kamera ska få följa med! :) 
 
En snabb uppdatering av dagen ska ni såklart få; frukost, plugga, youtube, plugga, äta, kanske gå ut en sväng, plugga och film! Jag har även kommit till insikt hur jag på ett bättre sätt ska dela in mina inlägg i kategorier och försöka planera ut en ny header och design som jag eventuellt kan jobba med i höst.För övrigt hade jag även planer att göra om på rummet men i brist på tid, ork, pririoteringar och en skrivare utan färg får det projektet vara kvar till höst. 
 
 
 - Kvällspromenad med Nelzon i det vackra sommarvädret för två dagar sedan -

Kommentera här: