TIDSRYTM och SÖMN

Halloj! Halloj! I detta inlägg får ni ett extra halloj för att jag är lite extra glad idag :) Är det inte typiskt att när man har fullt upp och massor att göra och en deadline är man supertrött, när man ska sova lyckas man få energikcikar så man istället är vaken halva natten för att sedan kliva upp tidigt och även denna dag vara suppertrött och sedan lyckas få ytterligare energiskickar även denna kväll så att man är vaken halva natten och måste sedan kliva upp tidigt igen. Nu är jag inne på min 3:e dag då jag absolut inte hoppas på att jag ska få en av dessa typiska energikickar innan jag ska sova, det positiva är att jag får sakert gjort på dessa timmar när jag borde sova men samtidgt blir dagen istället mer passiv och behöver såklart min sömn då jag ligger några timmars sömn minus för tillfället. Detta leder till att det negativa väger upp det positiva och det positiva väger upp det negativa genom att jag får det jag plenrat gjort som är plugga även om jag egenligen vil sova men då får jag inte plugget gjort och därför känns detta bara väldigt skumt? 
 
Idag är jag inne på slutet av den boken jag läser inför omtentan och har idag som mål att läsa utan den innan kvällen så att jag kan sova, det återstår och se om jag kan uppnå mitt mål och kan sova ikväll eller om jag lyckas få energikcikar för att jag måste läsa ut boken eller spänner mig eller vad som kan tänkas.Jag önskar mig själv lycka till och önskar er andra en underbar dag, kanske en extra underbar dag med tanke på den blå himlen med väldigt små fluffiga moln och en hel del värme! :) 
 
Kram 
 
- Fotografi: Cervus 25 Juli 2016 -
 

Kommentera här: