De Godaste Hamburgarna

Halloj!! I fredags var jag hemma och pluggade hela dagen men jag hade turen att bli bjuden på en riktigt god l
lunch av min far. Vi åkte iväg och köpte hamburgare från Max, och som enligt mig är de bästa och godaste hamburgarna av de hamburgekedjor som finns här i den staden jag bor. Pluggade till sent på kvällen och fick därför inte så mycker mer gjort den dagen.
 
I lördags fortsatte pluggandet men satte mig även och tittade lite på serier men mer händelserik blev inte dagen. 
Nu är det slutligen söndag, fortsatte med pluggandet idag men har även tränat lite med Nelzon, nu ska jag dusha och sedan skjutsa iväg pappa till jobbet och sedan åka vidare handla inför middagen och köpa lite glass till kvällen. Jag hoppas alla haft en trevlig helg! :) 
 
 

Kommentera här: