Gårdagens Föreläsning

Halloj! Gårdagens föreläsningen var verkligen bra, ur det perspektivet att min hjärna inte behövde jobba på högsta varv. Vi fick göra ett litet grupparbete och behövde inte bara sitta och lyssna på en massa information och som gjorde situationen så mycket lättare och bättre. För mig personligen var det precis en sådan lektion jag behövde med tanke på att jag haft så himla svårt att koppla av nu på slutet och att kunna koppla av under föreläsningen kändes skönt! :) 
 
Direkt efter föreläsningen skyndade jag mig hem för att vänta på besök, Nelzons uppfödare kom och hit och vi hade lite träning och sedan fika och prat på altan. Däremot blev de kvar längre än planerat och med tanke på att jag ej hunnit äta middag innan besöket blev det middag väldigt sent och var alldeles, alldeles för trött för att plugga sedan. Jag försökte men var så meningslöst och var därför bättre att ge upp och gå och sova.
 
Jag hade hoppats på att ha en massa energi idag men vaknade upp och kände mig utslagen. Kommer inte komma så långt på mitt skolarbete idag känner jag och får helt enkelt köra på och göra det jag kan, någon gång ska man inte lyckas med en uppgift och att bli klar i tid. Jag tror jag aldrig varit sen med en uppgift, kanske någon enstaka gång under gymnasiet och därför tillåter jag mig själv att inte lyckats denna gång då jag ändå gjort mitt bästa enligt mig själv. :) Nu är det dags för att återgå till pluggandet. 
 
Önskar er alla en fin dag! :)
 
- Photo: Cervus -
 

Kommentera här: