Korv, Ost och Öl

Halloj! Började dagen med att åka iväg med Nelzon och träna sök. Resultaten blev bättre och förväntat och ser framemot nästa tillfälle för sök träning. I övrigt har dagen spenderas till lite allt möjligt, skola, städa på rummet, träning med Nelzon och tapas. Det blev lite korv, ost och öl på eftermiddagen vilket jag inte alls tackar nej till. Om det är något jag gillar så är det bland annat ost! 
 
 
Föreläsningen i torsdag ska jag även ge en återkoppling på, den var helt okej men känner redan att jag står på ruta 1 av 100. Som att jag ska bestiga ett berg på alldeles för kort tid för vad som är rimligt. Den känslan var inte alls den jag ville ha men jag har kört på och kommer köra så får det sluta som det slutar. Det händer ju inget om jag inte klarar det, det är inte värre än så. Jag hoppas att rutorna kommer minska och bergett krympa men mycket hänger såklart på mig. Jag tänker däremot göra något speciellt nu, tänker faktiskt gå och sova. Jag är alldeles för trött och då är det ingen mening att läsa i överhuvdtaget och spara ihop den energi jag kan till imorgon för pluggandet är bättre. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: