Ogräs & Sol

Halloj!! Imorse hade vi presentationen av mangroveskogen och det gick helt okej, jag pratade alldeles för snabbt men för mig ligger fokuset på något helt annat och känner mig därför nöjd! Ganska direkt efter presentationerna var det dags för ett Skype möte genom en av de andra kurserna och det flöt på riktigt bra! Direkt efter mötet skyndade jag mig ut i finvädret och lekte med Nelzon. Vi spelade fotboll och jag kastade sedan frisbee. Energin hos vovven tog tillslut slut och jag fortsatte då med att rensa ogräs, precis vid soldäcket hade det vuxit så extremt mycket och dessutom älskar Nelzon att käka upp det så rensade bort allt ogräs så nu är det snyggt och mindre för honom att äta i sig. 
 
Om en liten stund är det dags för ännu ett Skype möte, en uppföljning till det förra mötet och därefter blir det middag!! Yes! Under tiden passar jag på att uppdatera bloggen och Nelzons instagram. Kvällen kommer spenderas till pluggande och tv. Jag känner att jag kanske inte behöver jobba så hårt idag med skolarbetet och ta en liten "vilodag". :) 
 
Nu de absolut sista minuterna innan mötet börjar ska jag skriva lite och njuta av det härliga vädret, för det känns nu på morgonen att hösten är här och ska tillvara på solen och värmen. 
 
 

Kommentera här: