Two Worlds

Jag har inte alls presterat så bra och mycket som jag hade planerat idag, det slutade med att jag nu den senaste timmen var tvungen att städa rummet då det låg skolböcker, anteckningböcker, kläder, skräp, plastpåsar och småsaker över hela rummet, då överdriver jag inte det minsta. Jag tror inte mitt rum varit städat sedan i Juni innan jag hade tentan. Jag hade en massa planer om hur jag skulle göra om på rummet under sommaren men hade aldrig tiden för att hinna slutföra och började därför aldrig med att göra något. Jag har därför bara slängt saker hit och dit och knappt haft koll på mina saker men ikväll var det dags. Jag var tvungen att hitta några gamla anteckningar från en föreläsning som är av stort värde för mig just nu och dessutom behövdes det verkligen! Det kändes skönt också att i allt plugg och kaos reda ut ett kaos. Ett kaos mindre gör mig bara gladare. :) Nu ska jag plugga lite mer innan det blir dags för att sova och göra sig redo för ännu en ny dag och dess äventyr och utmaningar. 
 
 

Kommentera här: